Beauty

Review Garnier Ultra Doux L’huile marveilleuse – ulei de par

Hello! M-am gândit că ar fi cazul să mai scriu și eu ceva pe aici, că tot am tras chiulul cam toată vacanța. Dacă mă urmăriți pe Instagram, sigur ați văzut că de ziua mea de nume am primit mai multe cadouri, în principal cosmetice. O Mărie care primește cosmetice pe gustul ei e o Mărie fericită!

Azi voi vorbi despre un produs pe care l-am primit atunci de la mama mea, un produs care îmi făcea cu ochiul de câteva luni, dar de fiecare dată parcă mă ținea ceva și nu îl cumpăram. Atunci când ajungeam la raftul cu produse de îngrijire, mă uitam la el, îl întorceam  pe toate părțile, o chemam pe mama, foloseam fățuca cu puppy eyes și îl puneam la loc. :)) Nu obișnuiesc să recurg la tehnici de astea, pentru că, de obicei, îmi cumpăr singură produsele, dar când se apropie vreo zi de naștere/nume etc. o mai pun în aplicare. Upsi!

img_3229

Acum să trecem la părerea mea despre acest produs. Am părul lung, atât de lung încât atunci când merg să mă tund, nimeni nu vrea să taie mai mult decât vârfurile… :)) Problema este că, deși am folosit toate măștile și uleiurile posibile se încurcă… rău.

Ce spun ei? ,,Două uleiuri se contopesc pentru parfumul perfect. Ulei Minunat cu utilizări multiple.

Se aplică o cantitate suficientă pe lungime, insistând la vârfuri, șuviță cu șuviță:

– înainte de șamponare : pentru o nutriție intensă;

– înainte de coafare: hrănește, protejează și facilitatează coafarea;

– în ritualul zilnic: pe părul uscat sau umed, fără a necesita clătire;

– înaintea de expunerea la soare: pentru a proteja fibra capilară, mulțumită filtrelor UV pe care le conține.ˮ

img_3228

Ce spun eu? Este un ulei care miroase absolut fantastic, are o textură non-grasă și mai că m-aș da și pe corp cu el. Metoda de dozare e foarte bună, pentru că nu împrăștie mai mult produs decât ar trebui. Eu îl folosesc în special înainte să îmi spăl părul ca să îl pot descurca mai ușor și pentru a-l hidrata mai bine. După spălare arată mult mai bine și mai luminos și se aranjează mult mai ușor.

img_3232

Ce nu îmi place? Nu i-am găsit încă vreun defect, poate doar faptul că se consumă destul de repede pentru că trebuie să îl aplici șuviță cu șuviță, iar la șuvițele mele… cam greu să mă țină mai mult de 2 luni.

L-aș mai cumpăra? Da, l-aș cumpăra, deși pe acesta l-am primit cadou. Îmi place foarte mult. Dacă sunteți interesate de acest produs, îl găsiți prin marele hypermarketuri și supermarketuri, dar și online. Pentru cei de acasă, îl găsiți în supermarket Zamfir. Costă în jur de 22 de lei. Nota: 9,5/10.

Kisses,

Maria

Lasă un comentariu